Ποιοι Είμαστε

Υπηρεσίες

Οφέλη

Νέα

Επικοινωνία

Τι Προσφέρουμε

Εξειδικευμένη γραμματειακή υποστήριξη για γιατρούς εξ' αποστάσεως, με μια απλή εκτροπή του τηλεφώνου σας. Το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό, δίνει την αίσθηση στους ασθενείς σας πως μιλούν με την ιδιαιτέρα του γιατρού.

Η πολυετής πείρα μας στο χώρο της υγείας και συγκεκριμένα στη γραμματειακή υποστήριξη ιατρείων μας επιτρέπει σε δύσκολους καιρούς να κρατάμε υψηλό το επίπεδο διαχείρισης ενός ιατρείου αλλά και την ανάπτυξη αυτού.

Κύριο μέλημα μας η υπεύθυνη διαχείριση των κλήσεων, η οργάνωση των ραντεβού και η διασφάλιση ευχαριστημένων ασθενών, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση για το ιατρείο σας.


Με τη Χρήση της Υπηρεσίας μας:
  • Παρέχεται προσωπικός τηλεφωνικός αριθμός (χρήση και ως φαξ) με την επιλογή πλήρους ή μερικής εκτροπής σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
  • Εξυπηρετούνται οι κλήσεις βάσει των υποδείξεών σας
  • Ενημερώνεστε άμεσα για τις κλήσεις σας όσο συχνά και με όποιο τρόπο ή συνδυασμό αυτών (τηλεφωνικά, sms, email) έχετε επιλέξει
  • Η καταχώρηση των ραντεβού πραγματοποιείται μέσω του Google Calendar για άμεση πρόσβαση από το γιατρό ανά πάσα στιγμή και απο iPhone / Android μέσω εφαρμογής.

Γιατί Εμάς;
  • Απάντηση των κλήσεών σας από το δεύτερο χτύπημα χωρίς αναμονή 
  • Ευγένεια και επαγγελματισμός στην αντιμετώπιση των ασθενών σας, όπως η προσωπική σας γραμματέας
  • Χαμηλότερο κόστος της αγοράς
  • Σταθερό πάγιο με ευέλικτα προγράμματα

Διαθεσιμότητα Καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 21:00
  • Ηχητικό μήνυμα κατά την υποδοχή / αναμονή των κλήσεων καθώς επίσης και τις ημέρες και ώρες που η τηλεγραμματεία δε λειτουργεί.
  • Αναλυτική καταγραφή και πλήρες ιστορικό ασθενών και κλήσεων. 
  • Μαζική αποστολή email και sms.
  • Αποστολή των φαξ σας με mail σε μορφή pdf.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε ηλεκτρονική μορφή.
  • Δυνατότητα εξερχομένων κλήσεων για την ενημέρωση των ασθενών (επιβεβαίωση / μεταφορά ραντεβού). 
  • Καταχώρηση των προγραμματισμένων επισκέψεών σας, στην πλατφόρμα του ΕΟΠΥΥ με τη χρήση των προσωπικών σας κωδικών. 
  • Εξαγωγή στατιστικών για τις κλήσεις που έχετε δεχθεί ανά ημέρα / μήνα.

Έρχεται στο χώρο σας η υπεύθυνη της τηλεγραμματείας, για να συμπληρώσετε από κοινού το ερωτηματολόγιο που απαιτείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κλήσεών σας.